שאלות נפוצות – דילים לחגי תשרי
שאלות נפוצות – דילים לראש השנה וסוכות
עד 50% הנחה לחופשה בחגי תשרי!


1. מתי מסתיימים מבצעי החגים?

המבצעים יסתיימו בתאריך אקראי

 

2. האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?

לא, המבצעים זמינים באתר פתאל על הזמן בלבד.

 

3. מהם מועדי החופשות שמפורסמים בדילים?

הדילים מכוונים לתאריכים נבחרים בחגי תשרי: ראש השנה, יום כיפור וסוכות 2023

 

4. האם אפשר לבחור תאריכים ספציפיים?

לא, התאריכים לדילים קבועים מראש ואינם ניתנים לשינוי.

 

5. אילו מלונות משתתפים במבצעי החגים?

מגוון מלונות נבחרים ברשת.

 

6. האם ניתן לבצע הזמנה למספר חדרים תחת אותו שם?

לא, ניתן לבצע חדר אחד על שם אחד בלבד. לתשומת לבכם, יש להציג תעודה מזהה בהגעה למלון.

  

7. מהו בסיס האירוח בדילים?

בסיס האירוח בדילים משתנה בין מלון למלון. ניתן לראות את בסיס האירוח בדיל עצמו באתר.

הנחת הדיל על תוספות ניתנת עד שבוע מרגע ביצוע ההזמנה לאחר מכן התוספת הינה במחיר מלא עפ"י תקנון האתר

 

7. מהי העלות של הוספת ילד?

ילד נחשב מי שגילו בין 2-12 שנים. תוספת ילד לחדר משתנה בין מלון למלון. ניתן לבחור את הרכב החדר הרצוי במהלך ביצוע ההזמנה.

הנחת הדיל על תוספות ניתנת עד שבוע מרגע ביצוע ההזמנה לאחר מכן התוספת הינה במחיר מלא עפ"י תקנון האתר

 

8. מהי העלות של הוספת תינוק?

תינוק נחשב מי שגילו בין 0-2 שנים. העלות להוספת תינוק הינה 55 ₪ ללילה ובמלונות מסוימים הוספת תינוק מצריכה שדרוג חדר בתוספת תשלום.

הנחת הדיל על תוספות ניתנת עד שבוע מרגע ביצוע ההזמנה לאחר מכן התוספת תהיה במחיר מלא עפ"י תקנון האתר

 

9. מהי עלות שדרוג החדר?

עלות השדרוג משתנה בין מלון למלון. הנחת הדיל תינתן עבור חדרים המונים מעל 18 מסוגם במלון.

במקרה שסוג החדר אינו מונה מעל 18 חדרים במלון, עלות השדרוג במחיר מלא.

את השדרוג ניתן לבצע בעת הליך ההזמנה.

 

10. מהי מדיניות הביטולים?

מידע לגבי מדיניות הביטולים ניתן לקרוא בתקנון האתר>

 

11.האם ניתן לשלם בתשלומים?

מידע לגבי מדיניות התשלומים ניתן לקרוא בתקנון האתר >

 

12.האם הדילים נמצאים גם באתר פתאל?

לא, הדילים מתפרסמים באתר פתאל על הזמן בלבד, ורק דרכו ניתן לבצע את ההזמנה.

 

13. מתי משלמים על ההזמנה?

התשלום מתבצע מראש, באמצעות כרטיס אשראי בלבד ועפ"י מספר התשלומים שנקבע ע"י מזמין האירוח באתר לאחר מכן לא יהיה ניתן לשנות את מס' התשלומים ואת מספר כרטיס האשראי.

מידע נוסף בתקנון האתר >

 

14. האם חברי מועדון זכאים להנחה נוספת על המבצעים?

כן. חברי "פתאל וחברים" יוכלו ליהנות מהנחה נוספת בסך 10% בלבד על המבצעים הקיימים.

ניתן להצטרף או לחדש את החברות במועדון תוך שבוע מרגע ביצוע ההזמנה בלבד.

ההנחה ניתנת על חדר אחד בלבד בתנאי שהמועדון תקף בזמן האירוח עפ"י תקנון האתר

 

15. האם חברי מועדון זכאים להנחה עבור שדרוגים/ ארוחות?

כן, חברי "פתאל וחברים" יוכלו ליהנות מהנחה בסך 10% בלבד מהמחיר המלא של השדרוג/ הארוחה.

 

16. האם במסגרת "הטבת הלילה ה- 11" לחברי המועדון, ניתן יהיה לצבור לילות בחופשות אלו?

לא, משום שצבירת הלילות אינה כוללת את אתר פתאל על הזמן, בהתאם לתקנון המועדון.



17. האם קיימים גם חדרי נכים?

קיימים חדרי נכים בכמות מוגבלת בהתאם לכל מלון, אך לא ניתן לציין בקשה לחדר נכים בעת ההזמנה במבצע. אנו ממליצים לבצע את ההזמנה באתר ולאחר מכן להתקשר למרכז ההזמנות: 03-5110095 ולבקש להעביר את ההזמנה לחדר נכים.

 

18. כיצד יודעים שההזמנה בוצעה ונקלטה בהצלחה ?

בסיום התהליך יישלח אישור הזמנה למייל, ללא אישור הזמנה ההזמנה אינה תקפה.

 

 19. האם קיימים חדרים עם דלת מקשרת ?

קיימים חדרים עם דלת מקשרת - בתוספת תשלום. כמות חדרים אלה מוגבלת בהתאם לכל מלון.

לא ניתן לציין בקשה לדלת מקשרת בעת ההזמנה במבצע, לכן אנו ממליצים לבצע את ההזמנה באתר ולאחר מכן להתקשר למרכז ההזמנות ולהגיש את הבקשה: 03-5110095

 

20. באיזה מתכונת פועל המלון ביום כיפור?

ביום כיפור המלון יפעל באופן חלקי, הארוחות יוגשו בפלטות קרות, אין צוות בידור ושירותי ההצלה בבריכה אינם פעילים.

 


צאו גאונים ושריינו עכשיו את חופשת החגים!



לראש העמוד