שאלות נפוצות - דילים לחופשת קיץ
שאלות נפוצות - דילים לחופשת קיץ
דילים לחופשת קיץ עד 50% הנחה

שאלות נפוצות


1.     מתי יתפרסמו הדילים?

הדילים יעלו לאתר החל מתאריך 18.3.24 בשעות אקראיות.

שימו לב: שעות הדילים לא יפורסמו באתרים או במרכז ההזמנות.


2.     האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית?

לא, המבצעים זמינים באתר פתאל על הזמן בלבד. מומלץ בחום להירשם לקבלת עדכונים ישירות למייל, כדי להיות הראשונים שיודעים על המבצעים.


3.     מהם מועדי החופשות שיתפרסמו בדילים?

כל הדילים בנויים במיוחד לתאריכים נבחרים בחודשים יולי – אוגוסט 2024

 

4.     האם ניתן לבחור תאריכים ספציפיים?

לא, התאריכים לדילים קבועים מראש ואינם ניתנים לשינוי.


5.    אם המצב הביטחוני לא מאפשר לי להגיע?

במידה והמציאות הביטחונית לא תאפשר אירוח , תינתן האפשרות לבטל ללא דמי ביטול

 

6.     האם ניתן לבצע הזמנה למספר חדרים תחת אותו שם?

לא, ניתן לבצע חדר אחד על שם אחד בלבד.

לתשומת לבכם, יש להציג תעודה מזהה בהגעה למלון.

 

7.    אילו מלונות משתתפים במבצע?

 בתי מלון נבחרים מרשת פתאל בישראל.

 

8.     מהו בסיס האירוח בדילים?

בסיס האירוח בדילים משתנה בין מלון למלון. ניתן לראות את בסיס האירוח בדיל עצמו באתר.

הנחת הדיל על תוספות ניתנת עד שבוע מרגע ביצוע ההזמנה. לאחר מכן, התוספת תהיה במחיר מלא עפ"י תקנון האתר >

 

9.    מהי עלות הוספת ילד?

ילד נחשב מי שגילו בין 2-12 שנים.

תוספת ילד לחדר משתנה בין מלון למלון. ניתן לבחור את הרכב החדר הרצוי במהלך ביצוע ההזמנה.

הנחת הדיל על תוספות ניתנת עד שבוע מרגע ביצוע ההזמנה. לאחר מכן, התוספת תהיה במחיר מלא עפ"י תקנון האתר >

 

10. מהי עלות הוספת תינוק?

תינוק נחשב מי שגילו בין 0-2 שנים.

המחיר המלא להוספת תינוק הינו 55 שקלים ללילה. הנחת הדיל תקפה במקרה של הוספת תינוק, והעלות תיגזר מתוך המחיר המלא (לדוגמא, במקרה שהנחת הדיל היא 50%, עלות הוספת התינוק תהיה 50% מתוך 55 ש''ח). כמו כן, ישנם מלונות בהם הוספת תינוק כרוכה גם בשדרוג החדר בתשלום נוסף.


11.  מהי עלות שדרוג החדר?

עלות שדרוג החדר משתנה בין מלון למלון. הנחת הדיל תתאפשר שבוע מרגע ביצוע ההזמנה עבור חדרים המונים מעל 18 מסוגם במלון.


12.  מהי מדיניות הביטולים?

מידע לגבי מדיניות הביטולים ניתן לקרוא בתקנון האתר>

 

13. האם ניתן לשלם בתשלומים?

מידע לגבי מדיניות התשלומים ניתן לקרוא בתקנון האתר >

 

14.  האם הדילים נמצאים גם באתר הבית של רשת פתאל?

לא, הדילים בלעדיים לאתר פתאל על הזמן בלבד ורק דרכו ניתן לבצע את ההזמנה.

 

15.  מתי משלמים על ההזמנה?

התשלום מתבצע מראש, באמצעות כרטיס אשראי בלבד ועפ"י מספר התשלומים שנקבע ע"י מזמין האירוח באתר. לאחר מכן לא ניתן יהיה לשנות את מספר התשלומים . מידע נוסף בתקנון האתר >

 

16. האם מועדון "פתאל וחברים" מזכה בהנחה נוספת על המבצעים?

בהחלט. חברי המועדון יוכלו ליהנות מהנחה נוספת בסך 10% בלבד על המבצעים הקיימים.

ניתן להצטרף או לחדש את החברות במועדון תוך שבוע מרגע ביצוע ההזמנה בלבד.

ההנחה ניתנת רק על חדר אחד, בתנאי שהמועדון תקף בזמן האירוח, בהתאם לתקנון האתר >

 

17. האם חברי "פתאל וחברים" זכאים להנחה עבור שדרוגים/ ארוחות?

כן, חברי המועדון יוכלו ליהנות מהנחה בסך 10% בלבד מהמחיר המלא של השדרוג/ הארוחה.

 

18. האם קיימים גם חדרי נכים?

קיימים חדרי נכים בכמות מוגבלת בהתאם לכל מלון, אך לא ניתן לציין בקשה לחדר נכים בעת ההזמנה במבצע. אנו ממליצים לבצע את ההזמנה באתר ולאחר מכן להתקשר למרכז ההזמנות: 03-5110095 ולבקש להעביר את ההזמנה לחדר נכים.

 

19. כיצד יודעים שההזמנה בוצעה ונקלטה בהצלחה?

בסיום התהליך, יישלח אישור הזמנה למייל. ללא אישור זה, ההזמנה אינה תקפה.

 

20.  האם קיימים חדרים עם דלת מקשרת?

כן, בתוספת תשלום. כמות חדרים אלה מוגבלת בהתאם לכל מלון.

לא ניתן לציין בקשה לדלת מקשרת בעת ההזמנה במבצע, ולכן אנו ממליצים לבצע את ההזמנה באתר ולאחר מכן להתקשר למרכז ההזמנות ולהגיש את הבקשה: 03-5110095



לראש העמוד