פתאל על הזמן-כתב התחייבות רשת "פתאל", מדיניות הזמנות ודמי ביטול

כתב התחייבות רשת "פתאל", מדיניות הזמנות ודמי ביטול

התו הסגול

 
 

כתב התחייבות רשת מלונות "פתאל"

אנו שמחים ונרגשים לחזור לארח אתכם באהבה.
כולנו ברשת פתאל מאד מעריכים את האמון שאתם נותנים בנו ומודעים לגודל האחריות שמוטלת עלינו, על מנת שחופשתכם תהיה
לא רק נעימה ורגועה אלא גם בטוחה.

אנו מייחסים לבריאות אורחינו ועובדינו חשיבות עליונה ומודעים לחששות הרבים הקיימים בתקופה זו. לאחר התייעצות עם גורמי רפואה מומחים, אנו שמחים לשתף אתכם בצעדים שנקטנו

על מנת לשמור על בריאותכם ובריאות עובדי הרשת, ובינהם: שינוי נהלי העבודה, שימוש בחומרים בעלי תו תקן ונקטנו בשורה של אמצעי זהירות מחמירים שכל עובדינו מחויבים להקפיד עליהם

על מנת להפוך את בתי המלון כולם לבטוחים יותר.

אנו מזמינים אתכם לצפות בכתבה שפורסמה בחדשות 13, בה מפורטות הפעולות שביצענו כחלק מהיערכות הרשת לחזרה לשגרה. לצפיה בכתבה
 
חברי הצוות

חברי הצוות תודרכו ויעברו הדרכות יעודיות ככל שיידרש על ידי צוות ההדרכה, אשר הונחה ותורגל על ידי מומחים למחלות זיהומיות כיצד להתנהג בשגרה החדשה.

כלל חברי הצוות צוידו בציוד מגן תקני לשימוש במהלך כל שעות העבודה.

למען בטיחותכם, כל הנכנסים בשערי המלון יורשו להיכנס רק לאחר מדידת חום ועטית מסיכה. אורח עם חום מעל 38 מ"צ לא יורשה להיכנס למלון.

בתי המלון אובזרו באמצעי מיגון אשר יהיו נגישים עבורכם ועבור חברי הצוות (מסכות, כפפות, מגבונים, אלכוג'ל וכו') הן בשטחים הציבוריים והן בחדרים.

אזורי הכניסה והיציאה של חברי הצוות, חדרי האוכל צוות והמלתחות עברו ויעברו תהליכי ניקיון וחיטוי מוקפדים ביותר בתדירות גבוהה.

חברי הצוות צוידו באביזרי חיטוי וחומרי ניקוי בעלי תו תקן לטיפול שוטף במשימות הניקיון.

 

חדרי המלון

אנו מתחייבים לנקות, לחטא ולשמור על היגיינה בחדרי האורחים ולפעול על פי הנחיות משרד הבריאות ובתדירות גבוהה מהרגיל בכל כניסת אורחים חדשים למלון.

מצעים ומגבות יעברו טיפול כביסה מיוחד תוך שימוש בחומרי ניקוי ייעודיים.

בעת נקיון החדרים, הצוות יחטא היטב את כל המשטחים וכל הפריטים בחדר מדלת הכניסה ועד אביזרי הסניטריה בחדרי הרחצה תוך שימוש בחומרי ניקוי ייעודיים.

כל החדרים יאובזרו לשימושכם בחומרי חיטוי אישיים ובציוד מיגון חד פעמי כחלק ממוצרי ההיגיינה שיחכו לכם בחדר.

 
שטחים ציבוריים

כדי לשמור על בטיחותכם הצבנו סימונים ברורים לשמירה על מרחק בין אישי בשטחים הציבוריים.

אנו מתחייבים להקפיד הקפדה יתרה על חיטוי וניקיון השטחים הציבוריים תוך התמקדות בדלפקי הקבלה, ספא, מעליות ולחצני מעליות, ידיות ומעקות של דלתות, חדרי שירותים ציבוריים וכרטיסי מפתחות לחדרים.

לנוחיותכם הוספנו עמדות לניקוי וחיטוי הידיים בכל השטחים הציבוריים של המלון.

 

מזון ומשקאות

את סדר ההושבה בחדרי האוכל נבצע על פי הנחיות מרחק ההפרדה הנדרש, תוך הקפדה על מספר הסועדים בכל ארוחה וריווח זמני הארוחות לנוחיותכם, בכפוף להנחיות משרד הבריאות.

בכל כניסה ויציאה מחדר האוכל, נבקש שתחטאו את ידיכם למען בריאותכם.

שירות חדרים – הרחבנו וגיוונו את תפריטי המזון והמשקאות בחדרים ונקפיד על שירות חדרים מהיר ויעיל.

 
בריכות שחיה

משרד הבריאות החריג את בתי המלון. בריכות השחייה ימשיכו לפעול בהתאם לתו הסגול של משרד הבריאו.

בריכות השחיה עברו הליכי טיפול במערכות המים הכוללות מערכת סינון וחיטוי ומערכת בקרה בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

הכניסה למתחם הבריכה תתנהל בכפוף להנחיות משרד הבריאות.

כדי לצמצם את מספר השוהים בבריכה בכל רגע נתון, הרחבנו עבורכם את שעות הפעילות.

בכניסה לשטח הבריכה הצבנו עבורכם מתקני חיטוי ואלכולג'ל לשימושכם החופשי.

בשטח הבריכה נבקש להקפיד על עטיית מסיכה, למעט הרוחצים במים.

 
מתחמי ספא

מתקני הספא במלונות יופעלו בהתאם להנחיות משרד הבריאות. לידיעתכם, בימים אלה ניתן להשתמש במתקן סאונה יבשה בלבד, ללא כניסה לג'קוזי ולסאונה רטובה.

בכניסה למתחמי הספא נבקשכם למלא הצהרת בריאות ותורשו להיכנס לאחר מדידת חום ועטית מסיכה.

המטפלים ואנשי הצוות ישמרו על בטיחותכם ויקפידו על עטיית מסיכה, שימושבחלוק/סינר חד פעמי וחיטוי ידיים בין טיפול לטיפול וכן בתחילת וסוף כל יום עבודה.

אנו מתחייבים להקפיד הקפדה יתרה על חיטוי וניקיון חדר הטיפול לרבות מיטת הטיפול, בין טיפול לטיפול וכן בתחילת וסוף כל יום עבודה.

 
תנאי תשלום

הקלנו והתאמנו את תנאי התשלום לנוחיותכם ברוח התקופה.

מדיניות חלוקת תשלומים בכרטיס אשראי :

ניתן לחלק ל 12 תשלומים ללא ריבית להזמנות מעל 2000 ₪ 

ניתן לחלק ל- 6 תשלומים ללא ריבית להזמנות מתחת ל- 2000 ₪  

 
חברי מועדון פתאל וחברים

תקופת החברות במועדון תוארך ב-4 חודשים לכל מי שתקופת המנוי שלו הסתיימה בין ה 1.3.2020 ועד ה- 1.7.2020

 
 
מעודכנים בזמן אמת

אנו מתחייבים להתעדכן ולפעול בזמן אמת בהתאם לתקנות וההנחיות המחמירות המאושרות של משרד הבריאות בישראל.

 

יש לכם שאלה? חשוב לכם לברר דברים נוספים? אנחנו כאן לשירותכם במרכז ההסברה והשירות

מרכז ההזמנות - 03-5110000

שירות לקוחות ב WhatsApp

שירות לקוחות בפייסבוק

 

 

משברים הם פתח להזדמנויות חדשות. התקופה האחרונה אפשרה לנו בפתאל לחשב מחדש את כל מה שנראה לנו מובן מאליו עד היום ולהתחיל לחשוב

ולבצע את מה שעד לפני מספר חודשים היה נראה כבלתי אפשרי. עשינו כברת דרך עצומה בתקופה קצרה ונמשיך באותה רוח של חדשנות ויצירתיות לגרום לכם

להרגיש אצלנו מהי חופשה מושלמת ובטוחה.

 

הניחו את הראש, עיצמו את העיניים, ודמיינו את תחושת החופש והבילוי....

אנחנו כאן עבורכם ומצפים לארח אתכם באהבה

 

משפחת רשת מלונות פתאל

 

** כל האמור לעיל נתון לשינויים בכפוף להנחיות משרד הבריאות בישראל

לראש העמוד